Sjekk tattoo av lepper :)

Jeg har utrolig mange leppepigmenteringer for tiden, men så lar heller ikke resultatene vente på seg. På det øverste bildet ser dere resultatet 6 uker etter første behandling. Da skjønner dere også hvor mye av fargen som forsvinner, når jeg skriver at den reduseres med 40-60% innen ti dager.
På bildet under, ser dere fargen etter første refill i dag. Jeg er superfornøyd med resultatet allerede, noe kunden også er.

Fra 27 juni på bloggen, finner dere leppene hennes før hun fikk sin første behandling. Vi har “rundet” leppene mere og de har fått en mere feminin fasong som hun sier selv. De er rett og slett superlekre 🙂

Tett og fin pigmentering og jeg gleder meg til å vise dere det endelige resultat!

God start på andre arbeidsdag etter ferien 🙂 Setter STOR pris på om dere liker og deler innlegget. Får dette innlegget 1000 likes, trekker jeg ut en heldig vinner av lepper. Høres uoppnåelig ut, men vi kan jo prøve på det? 🙂

4 kommentarer
    1. Leppene ble nydelige, så fin fasong og farge 🙂
      Gleder meg til jeg kommer meg til Oslo for å ta min første refil. Har sendt mail når dere har ledig time, men venter på og høre fra dere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg