Toppblogger fikk formet bryn :)

I går hadde jeg Andrea Badendyck og den kjekke vennen hennes på klinikken for pigmentering av Andrea’s bryn. Alltid kjekt å ha med seg en om man føler for det 😉

Andrea like før og etter behandling. Det er ikke stor forskjell, men brynene er formet i en fasong Andrea ønsket seg. Det skal gjøres naturlig og jeg kan tenke meg at  hadde hun ikke gjort dere oppmerksom på dette, så hadde dere nok knapt sett det. Fargen reduseres med 40-60% innen ti dager og brynene vil bli dusere i fargen…faktisk veldig like hennes egne farger.

Siden Andrea ligger som nr 3 på bloggtoppen, fikk jeg mange spørsmål underveis og her er noen av dem:

1. Må man barbere vekk brynene? Nei selvsagt ikke. Jeg former kun brynene med tynne strå som jeg pigmenterer inn mellom dine egne naturlige hår. Alt utenom kan nappes vekk, men det blir som å nappe dine egne bryn for å få en pen fasong.

2. Gjør det vondt? Du får en bedøvelseskrem på huden (reseptfritt på apotek) som gjør at du kjenner minimalt med ubehag.

3. Tatoverer du bare på? Nei jeg tegner selvsagt opp på forhånd og velger fasong utifra dine naturllige bryn. Henter frem det beste og får din godkjennelse før vi setter i gang arbeidet.

4. Hva om man ikke har bryn? Da tegner jeg opp en fasong som passer ansiktet ditt og du godkjenner. Esthetisk sans er viktig i et fag som dette.

5. Hva koster det? Vi tar fra kr 4800,- Se priser på www.solhegge.com da vi også har inne lærlinger.

6. Hvorfor gjør man dette? Er man misfornøyd med fasong fra naturens side, bruker mye tid på badet med makeup for å sminke brynene som ønsket, farger brynene ofte, synes det er vanskelig å tegne bryn, ser dårlig, trener mye, ønsker brynene skal sitte perfekt og spare tid…osv.

7. Hvor lenge sitter det? Det sitter fra 3-5 år og går gradvis vekk om man ikke fyller på. De aller fleste ønsker beholde fargen og kommer tilbake innen et år for refill. 

BRYN betyr mye for oss jenter/damer og det er en grunn for stor pågang og lange ventelister. Når det gjelder å fikse på utseendet er det en sensitiv greie, men vi lever tross alt i 2013 og tidene forandrer seg.. Å legge farge forsiktig inn i bryn, blir nesten som å farge og forme dem. Man må bare passe på å undersøke hvem DU ønsker skal utføre dette, da det er en permanent behandling som sitter i flere år. Jeg synes det er flott at man tenker på seg selv. Det viser bare at man bryr seg 🙂 …litt forfengelig må man ha lov til å være. Man gjør jo dette helst for seg selv, men andre kan jo også få gleden av det man finner på i sin hverdag. Man setter litt farge på tilværelsen som man sier 🙂 

 Klarer jeg å gjøre arbeidene mine så naturlige som mulig har jeg oppnådd et bra resltat. Noen ønsker “stråene” jeg pigmenterer inn alt for tette, da kan man ikke se ståreffekten og det blir mere som en skyggeeffekt. Det er også pent, men strå må ha litt “space” og det er kun kunden og ingen andre som ser dem da de flyter pent inn i de naturlige stråene om man har bryn fra før. 

 Andrea på instagram: andreabadendyck   

Andrea Badendyck`s blogginnlegg fra besøket hos meg i går. http://andreabadendyck.blogg.no/1363453787_nye_yenbryn.htm l Måtte legge inn hele lenken da jeg har feil med pc. 

Liker dere innlegget, trykk gjerne “Liker” .. 

5 kommentarer
    1. God dag! Vi holder på med en marked undersøkelse av hva bloggere mener om internett butikker. Alle som svarer på undersøkelsen vil få en gave; nemlig en gratis kinobillett! Delta nå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg