Reddet kunde fra blåmerke!

Ingen er happy over å få blåmerke ved injeksjoner som feks. restylane eller botox, men nå er det ingen grunn til fortvilelse lengre. Vi i SOL PMU har spesialisert oss i medisinsk covermakeup og lærer gjerne fra oss våre kunnskaper.

Ofte får vi dropin fra kunder som har vært litt uheldig etter skjønnhetsbehandlinger. Når det er sagt er det normalt og ikke terapeutens skyld i hudens reaksjoner på det behandlede området. Det kan skje den aller beste i bransjen. Husk vi jobber med levende vev og da er man ikke sikkret for å få uønskede reaksjoner.

Ripar Cover Makeup er et produkt vi lovpriser oss å få lov til å jobbe med. Det dekker 100% og er i tillegg meget hudvennlig, vannfast og beskytter huden mot solens skadelige solstråler. Det er bare å komme innom oss for en test. Vi har et stort utvalg av hudfarger og finner garantert din.

2 kommentarer
    1. Så utrolig at den dekker så bra, og at det ser så pent ut. Skulle trengt en krem (foundation) har enda ikke funnet en som jeg liker og ha på huden min pga føler rynkene vises mere, d liksom legger seg i rynkene. Og kunne tenkt meg og fått litt jevn fin farge i ansiktet og har noen pigmentflekker som jeg ikke liker.
      Så det ender opp med at jeg går blek med pigmentflekker. Prøvd og dekt med concealer men det hjelper ikke.
      Tror nok dette merket hadde hjulpet meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg