Art Complexion + pmu/ripar

I dag fikk jeg endelig testet ut den nye maskinen min i permanent makeup. Resultatene lot ikke vente på seg. Enda tynnere nåler, lettere penn, men det mest unike av alt er innstillingene. Man kan stille inn på hårstrå, bryn, lepper og eyeliner og den stiller nåletypene inn automatisk. Til og med innstillinger for areola (brystpigmentering). I tillegg tar den tiden man bruker på selve pigmenteringen. Mye å sette seg inn i, men dagene fremover blir utrolig spennende. Mandag har jeg 7 brynkunder på listen min og gjett og jeg gleder meg.

Camilla Kobbevik er lærer på makeupskolen Art Complexion. Hun er kunde av meg og fikk første refill på bryn og lepper i dag. Kjente hun forskjell fra tidligere behandlinger tro? …oh yes. Mye mere behageligere og behandlingen gikk raskere. Blir en ny hverdag for både meg og kundene mine. Camilla er ute i magasinet Alt For Damene nå, hvor du kan lese om hennes tips for hud og hår.

Bettina og jeg skal besøke Art Complexion på vårparten og vi gleder oss til å vise unike teknikker med Ripar Cover Makeup, samt pmu. Elever skal få teste ut hva vi tilbyr 🙂 kjempespennende!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg