Vippeextension er populært!

Vippeextension er superpopulært og jentene mine har virkelig blitt dyktige på området. Hvem ønsker ikke lengre og tettere vipper? ….iallefall en god del 🙂

Jeg har vurdert vippeextension en del år på menyen, men nå er kvaliteten så god på vippelimet at vi kan stå inne for behandlingene 😉

Vi har også fått inn mascara i samme merke, samt rensepads som er et must for å beholde vippene lengst mulig. En god del bruker vanlig mascara, men det er ikke å anbefale da det reduserer varigheten betraktelig!

Bestill time hos oss i Oslo på: [email protected] eller Mosjøen på: [email protected] 

   

8 kommentarer
    1. Hei! Har fulgt med på bloggen en liten stund og har utrolig lyst å komme til deg for å fikse mine øyenbryn 🙂 Du virker kjempe dyktig og alt av ditt arbeid jeg har sett er helt utrolig flott!! Dessverre bor jeg i Bergen, så jeg lurer på om du vet om noen i Bergen som er flinke? Evt lurer jeg på om ventetidene hos deg er lange så kan jeg gjøre det hos deg når jeg er i Oslo 🙂 ? På forhånd takk 🙂

    2. Det har blitt ekstremt populært!
      Jeg prøvde det for et år siden, men ble ikke helt fornøyd. Jeg betalte bare 500kr så kan kanskje ikke forvente mer, men hun sa det var samme hår og framgangsmåte som hos de andre salongene.

    3. Lekkert!!!
      Men… jeg lurer på (og dette hører jeg mange sier), man mister jo vipper som med alt annet av hår (faser), det vil jo da se festlig ut med hull… kan man evt komme inn å få fylt litt akkurat der man evt mister når det er nok vipper? Dette er noe jeg sliter mye med på venstre øye, partier der alle vippene detter av på samme tid og jeg får hakk! Dette gjør at jeg er redd for om resultat vil holde særlig på meg… Hva er generell varighet på dette? 🙂

    4. Ingrid:

      3-6 uker avhengig av hvordan du behandler dem 🙂 Vi anbefaler å fylle på hver 3dje uke for å holde dem vedlike.

    5. Jøss har du så lang ventetid Sol 🙂 Ja alle vil jo til deg hehe
      Du er jo så utrolig flink 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg