Stråbryn blir perfekt, samt leppetattoo!

Ingen tvil om at Anniken har stått på og jobbet med ny teknikk av stråbryn denne helgen. Vi har høy kvalitet på arbeidene vi utfører og skal man holde tritt med utviklingen er kursing et must. Vi reiser til Tyskland med jevne mellomrom og samarbeider med England. Utrolig spennende.

Tonje fra Glimt Bli Ny Studio, fikset leppene til søsteren sin på leppekurset i dag. Resultatet lot ikke vente på seg. I tillegg kjøpte hun med seg toppmodellen innen amiea og jeg vet en ny verden åpner seg for nøyaktige, smekre og lekre resultater. Jeg gleder meg med henne 😉

4 kommentarer
    1. Jeg synes dette med leppetatovering virker som et alternativ til mer synligere lepper. Men jeg synes det er vanskelig å se resultatet etter tatovering med all den lippglossen på. Hadde det væt mulig å få sett noen etter-bilder uten lippgloss på?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg