Til Oslo for å kurses!

En travel helg er over og i dag reiste vi tilbake fra Mosjøen til Oslo. Anniken ble med, da hun skal jobbe ved klinikken i Oslo og lære flere teknikker og ikke minst ta kurs neste helg i hårpåtegning av bryn. Blir spennende og jeg gleder meg til hun kommer tilbake til Mosjøen for å utføre et lite stykke kunstverk. Dere som har fått skyggelegging/strå fra før, dette er en helt spesiell nåletype og det er fullt mulig for alle og få den nye teknikken ved neste behandling 😉

Dette er for øvrig første gang jeg har fløyet med Bjørg som flyvertinne (tror jeg) og vi fikk en fornøyelig start på turen som dere ser over! Bjørg har jeg kjent i flere år og er like blid som dere ser av bildet (Bjørg til venstre) på bildet hvor vi er 4 spreke jenter avbildet sammen. Pia fra Ellipse Klinikken fikk sett Sjøgata i Mosjøen, da vi tok en lunsj på en cafe, for deretter å ta en kjapp runde i sentrum. Neste gang vil jeg vise henne mere 😉

ps! Hun likte det hun så 😉

4 kommentarer
    1. Hei – er en femti år gammel mann som tar turen til Clinica i Götebborg hver vår og høst og fikser furer med fillers og panne og kråketær rundt øynene med botox. Betaler ca 5 000 norske hver gang. Fantastiske resultater! Clinicas sykepleierutdannete, erfarne behandler har også en laser for å stramme opp huden som jeg gjorde i en tre-stegs behandling i 2011.
      Våkn opp, gutter, dette funker 🙂 Anbefales!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg