Råeste dama i Oslo!!

Disse brynene er designet i USA og jeg er den hun betror for refill her i Norge. Hun vil ha de MYE tykkere enn dette og jeg er bremsen hennes 😉

De fleste i skjønnhetsbransjen vet hvem Vibeke er og jeg kan si så mye at hun er en av de rårste på voksing i Norge!! Nå har jeg bestilt kurs i voksing av henne til Anniken, som starter med dette fra neste uke. Anniken trenger derfor modeller som får en spesielt bra voksepris, slik at hun får øvd seg mest mulig frem til hun skal ta videre kurser og godkjennes. Vibeke er nøye og er det noen som ønsker prøve en spesielt bra dame på voks, kan jeg anbefale henne på det varmeste 😉

Vibeke er i tillegg en meget dyktig hudterapeut, bare så det er sagt. Her er hun med jentene på klinikken vår etter at jeg pigmenterte brynene hennes 😉

5 kommentarer

Siste innlegg