Anniken snart linergist!!

I dag venter jeg min elste datter Anniken til Oslo. En ny uke med grunnkurs i permanent makeup står for døren og det blir spesielt å lære opp sin egen datter i faget. Fra før har hun tatt kurs i vippeextension, så nå har hun fått litt praktisk øvelse med å jobbe i ansiktet på kunder, som nok kommer godt med. Anniken er utdannet hjelpepleier fra før og har jobbet i klesbransjen noen år. Nå står altså skjønnhetsbransjen for tur, noen hun sikkert har noen forventninger til.

Det skal bli en interessant uke og vi skal kose oss masse på fritiden. Ikke ofte jeg har ungene så lenge sammen med meg lengre. Julen skal vi være samlet hele gjengen, noe jeg ser frem til. Mosjøen står på planen, hvor jeg kommer til å være til stede i Annikens klinikk siste uken før jul. GLEDE sier jeg bare.

Legger ved et vippeextensionresultat av Anniken`s behandlinger. Hun har blitt superflink på rekordtid, da jeg vet at det å legge vipper krever nøyaktig arbeide, slik at de sitter godt og ikke minst pent! Anniken kommer til å utføre vippebehandlinger også ved klinikken min i Oslo. En og en vipp, limes på en og en vipp 🙂 Naturlig resultat som skal sitte i flere uker!

Ønsker dere time i Mosjøen, kan dere maile Anniken på: [email protected] eller Oslo på: [email protected]

Trykk “Liker” om du ønsker bli behandlet av Anniken i Oslo, og send en mail til nevnte mailadr. Hun kommer til å tilby kunder ut året behandlinger til redusert pris i en viss “lærlingeperiode” hos meg!

MVH

SOL permanent makeup

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg