Skrekk og advarsel. Feiltattoo bryn!!

Denne fortvilte kunden oppsøkte meg i dag for å få rettet opp en feilpigmentering av bryn hun fikk utført i Tallin. I tillegg hadde hun forsøkt fjerne dem med laser hos en hudpleieklinikk med fatalt resultat av arr. Jeg er selv spent på hvordan fargen sitter etter korrigeringen jeg utførte i dag. Brynene var blågrå og satt dypt. Hun har nok fått ekte tatovering utført på dem, og fortalte det hadde gjort utrolig vondt. Vi har en del pågang av fortvilte kunder som har blitt fristet av billig pmu i utlandet. Trist, da det sitter midt i ansiktet og ikke alle er like heldige som denne damen med å få hjelp til oppretting. Noe ser faktisk så ille ut at vi ikke rører det som er gjort. Det gjelder samme gjelder også ved profesjonelle laserklinikker.

En behandling av feiltatovering blir dyrere enn en behandling utført for første gang hos meg. Noen av nålene og fargene vi brukte i dag for å korrigere farge og feil. Omfattende å skulle reparere på noe andre har utført og hun skal til flere behandlinger før jeg kan si meg fornøyd med resultatet!

En av de beste på fjerninger av tatoveringer i Sverige, hudlege Dr. Tore Nilsen har en informativ web om fjerning av tattoo!!

Trykk “Liker” for å tipse andre om hva som kan gjøres. Noen kan ha vært “uheldig”.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg