Søker modeller for film!!

Jobber med planlegging av reklamefilm og trenger modeller for cover av tattoo og vitiligo, helst i ansikt, men ALT av interesse! Er det noen som kan tenke seg å stille blir jeg utrolig takknemlig. Dette blir spennende og gleder meg til å se resultatet allerede. Send Makeupartist/stylist Jon Lundemoen en mail på: [email protected]

Jon Lundemoen informerer deg om hva vi trenger og hva som skal skje  🙂 Lykke til!! Trykk “Liker” om du kan tenke deg å stille som modell ved flere anledninger.

9 kommentarer
    1. Åå 🙂 Så sann som jeg, jeg har to ekte tattoveringer på kroppen, går det ann å bruke dem eller må jeg ta en ny tattovering ? Jeg kan ta å sende han en mail nå jeg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg