Akademiklinikken i særklasse!!

Har startet ferien nå og gjør ting jeg vanligvis ikke finner tid til i en travel hverdag. I dag dro jeg opp til Ullevåll for å kikke på Akademiklinikken og ta en liten finpuss før jeg setter snuten mot Polen og Nederland, Mosjøen, muligens Meløy og temmelig sikkert Lofoten 😉

Akademiklinikken har som kjent kjøpt opp Ellipse klinikken og jeg er supergla i Ellipse jentene som har stelt så godt med meg fra dag 1. Kristin og Hilde er vakre, dyktige og gir utrolig bra service. Når man føler seg trygg på behandlerne, blir man gjerne en trofast kunde. Jeg er kresen og nøye på dette området!! 🙂

Klinikken er en estetisk drøm. Lekkert innredet til fingerspissene. Hva mere kan man ønske seg som kunde? 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg