Deilig luxus!

Da har jeg endelig fått tak i serien ZO fra Obagi. Har fått anbefalt og ikke minst lest mye flott om serien. Jeg er jo som kjent en produkthai, men må være kvalitet! Ingenting er som en deilig dessert for huden i min alder 😉 da det gjelder å ta vare på det man har.

Jeg er fast bruker av den medisinske hudpleieserien fra Ellipse klinikken som heter Jan Marini, har brukt Restylaneserien fra Q-Med og nå starter jeg på serien ZO fra Obagi. Alle tre er medisinske serier og jeg elsker dem…men liker bytte på når det har gått en tid!

Travle dager på jobb og da er det luxus å stelle litt med seg selv ;))) Anbefaler dere å ta en titt på seriene for å lese hva de står for!

2 kommentarer
    1. Heisann har du prøvd Mary Kay sine produkter? de er super gode produkter uten parfyme, ikke testet på dyr! og virker virkelig på d områdene som d skal, mange av produktene har aldrinsforebyggende i seg og jobber på forskjellige områder og måter for å frambringe det beste i huden din. Anbefaler virkelig å prøve ut..
      super fin blogg du har! ha en fin dag videre =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg