Bryntattoo som Angelina Jolie

Denne kunden kom for å få pigmentert brynene sine i dag. Hun har fulgt bloggen min i 3 år og endelig bestemt seg. Brynene til Angelina Jolie falt i smak og hun ønsket seg lignende knekk, da hun syntes det var vanskelig å forme dem i en fasong hun ble fornøyd med.
Et av brynene blandt bildene er slik hun tegnet dem fra før.

Bryn før pigmentering.

Bryn etter pigmentering. Min første bestilling fra Hollywood har allerede tikket inn og nå skal jeg pakke kofferten i løpet av sommeren og vise mitt. Håper sette norske bryn på kartet 😉

7 kommentarer
    1. Tusen takk for brynene Sol, jeg smiler hver gang jeg ser meg i speilet nå.
      Tusen takk, du er virkelig helt fantastisk flink!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg