Videregående kurs i bryn hårpåtegning starter i morgen :-)

Bettina har vært litt snikfotograf og knipset et bilde av meg fra siste ukes kurs. Jeg viser ofte teknikker på modeller for elevene mine og her ser dere meg i kjent stil…iallefall vil modeller og elever se meg slik 🙂

Her var lepper i fokus og i morgen blir det 100% bryn. Spennende når jeg ikke har hatt elevene fra starten av, da dette er elever som kan pigmentere fra før men ikke tatt grunnkurs av meg! Kikk innom bloggen min og se resultater og innlegg fra kursene mine denne uken. Blir spennende og gleder meg alltid til å lære bort teknikkene mine.

Det blir nye vg.kurser fra høsten av og håper flere melder seg på leppekurs. Lepper er enormt populært og ikke minst lekkert når behandlingen er nøyaktig utført.

Mail meg på: [email protected] om du ønsker reservere plass på kursene mine fra høsten av!

PS! Blir kjempegla om du klikker “liker” slik at flere ser kurstilbudene mine 🙂 

4 kommentarer

Siste innlegg