Rosa lepper, er det ikke lekkert???????

Det er mange bilder på bloggen min som viser bilder like etter behandling med permanent makeup. Dette er resultatet etter en behandling og like før refill nr 1. Er ikke rosafargen “fuschia” flott? Den er en favoritt blandt mange. Nydelig spør du meg. Hun skal ha ytterligere 2 behandlinger for å forsterke fargen.

Så sterk ser fargen ut like etter behandling. Da skjønner dere ved å se på det første bildet hvor mye fargen virkelig reduseren når jeg skriver at fargen reduseres med 40-60%.

Vakkert 🙂 Men så er jeg jo vant med å se dramatiske bilder av sterkt fargede lepper like etter behandling.

Snart har jeg grunnkurs for nye elever og gleder meg til å lære bort spennende og nyttige teknikker. Jeg har vakre og naturlige farger i merket amiea som er det beste jeg har jobbet med. Kundene er trygge hos oss i SOL PMU. Vi har verdens største leverandør av permanent makeuputstyr som sikrer oss og gir oss høy kompetanse. Det gir meg stor glede og inspirasjon for fremtiden i arbeidene mine.

14 kommentarer

Siste innlegg