Tina er mitt nye tilskudd på kontoret! :-)

Da har jeg fått meg en kontordame en gang pr uke som skal pakke varer, ta tlf. og være en altmuligdame for meg. Tina Wilborn begynner å jobbe hos oss etter 17 mai og er et kjærkomment tilskudd i bedriften min. Hun er også meget sprek, noe dere skal få lese mere om etter hver. Tina er et fyrverkeri av en jente og bedre humørspreder skal dere lenge lete etter. Jeg liker folk med godt humør…det holder lenge for meg 🙂 Hva er vel bedre enn å bli møtt med et smil? Jeg har ingen A4  bedrift og det er enda en på vei inn, noe dere skal få se om litt 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg