Sjekk disse leppene!

Dette er resultatet etter kun en behandling. Har blogget disse leppene før, da de var en del ujevne og ikke minst usymetriske. I dag kom hun for sitt første refill. Sjekk i tidligere innlegg hvordan utgangspunktet var!

Dette er resultatet i dag med leppefargen Rosewood. Det skal enda et refill til før leppene sitter helt som dette/de skal, men vi er begge superfornøyde med forvandlingen så langt. Denne kunden tar fargen perfekt! Elsker leppepigmenteringer.

Slik så leppene ut ved første behandling hos meg. Sjekk leppepigmenteringen HER

3 kommentarer
    1. Å så utrolig fint, ja jeg elsker å se hvor flotte leppene blir. Jeg ønsker no meg alt, men når jeg har sett på alle di leppemodellene, og ser hvor naturlig og pent d blir? T.o.m slike lepper som jeg har, som nesten ikke har overleppe og den er skjev, og ser at jeg også kan få en fyldigere leppe, da er d ikke tvil at d står øverst på ønskelista mi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg