Feiltattoo? Sjekk her.

Slik tegnet kunden min over brynene sine, da hun har vært utsatt for direkte feiltatovering.

Her ser dere det som skjulte seg under makeupen. Ikke morsomt å måtte kamuflere slikt hver dag.

Resultat etter første behandling av korrigering av bryn. Både farge og fasong måtte justeres og MYE jobb. Hun skal til ytterligere to behandlinger og jeg har noen smarte triks for å få dem fine 🙂 Jeg vil blandt annet lage hårstrå som vises, selv om jeg har måttet konsentrere meg med å ordne fargen i dag. Få vekk det lilla.

PS! De som måtte ønske kurs i korrigeringer kan ta kontakt på: [email protected] Skal sette opp et kurs etter sommeren.

SOL PMU holder kurs i korrigering/tatovering

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg