Camilla fra Mosjøen i sveneske Big Brother!!

Camilla Jacobsen fra Mosjøen er med i svenske Big Brother og entrer huset i kveld. BB er ikke det programmet jeg følger med på, men siden Camilla er med skal jeg ta en titt innom huset i Sverige 🙂

Jeg har pigmentert brynene til Camilla, men hun er ikke riktig ferdig. Denne jenta reiser mye og når jeg har vært i Stockholm, har hun vært på andre siden av kloden 🙂 Vi skal uansett fortsette med jobben og jeg ser frem til å se deg igjen! Positiv jente med fart og fres i det er sikkert. Hun kommer nok ikke til å skuffe seerne i Sverige 🙂

 Lykke til!! Klem Sol

PS! Du kan se programmet her:

svenske TV11
 
Tv4.play.se kan man se det ved å kjøpe premium
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg