Hårkrise, men ting ordner seg!!

Når man jobber nesten døgnet rundt, blir det lite tid for frisørbesøk. Er totalt avhengig av å farge håret, da de små grå har gjort sitt inntog. Krise er det derfor ofte, da jeg bestiller time i seneste laget og får time når jeg helst skulle fått det utført dagen før. Sjekk det kråkereiret!!!

Heldig er jeg da som har en svigerdatter i Kristine, som jobber like rundt hjørnet fra klinikken min. La Bionda er salongen hun jobber for. Kristine har blitt en kunstner med å mixe farger og i dag testet hun nok en farge på meg….selvkomponert. Hun fant også ut at krøller er tingen for meg 🙂

Litt spray og sveisen blir som ny!

Suuuuperfornøyd er bare forbokstaven <3

Vurderer en lett permanent? 🙂 Ble fornøyd, selv om bildet ikke helt viser de flotte bustekrøllene mine fra sitt beste. Elsker litt fluffy stil, men har et glatt hår som kjapt blir slapt og faller ned.

Frisør Kristine Bjerknesli ved La Bionda  er navnet om du ønsker henne som din faste fargeekspert! Dyktig er hun med styling og oppsett også. Man må ha øye for slik 😉

5 kommentarer

Siste innlegg