Frk.Strøken selv etter et kjør uten like :-)

Både Kristine og Bettina fikk kurs i medisinsk covermakeup i dag. Selv holdt jeg grunnkurs i permanent makeup og rakk ikke bli kurset selv. er utrolig heldig med et så superbra team ved klinikken min nå.

Makeup artist Sølvi Strifelt snakker om farger med produsentene av Ripar Cover Makeup, Rita og Laura Piombini. Den ene er lege og den andre annerkjent makeupartist med egen skole i Caserta.

Er superglad Sølvi tok seg tid til å delta på kurset vårt i dag. Hun er som sikkert mange vet en av våre mest annerkjente makeupartister i Norge. Her tester hun ut linere med Rita.

Tone Bjørkli tok med.coverkurs i Caserta i fjor sommer med meg og det ble repitisjoner og ny input, noe vi ikke kan få nok av!! Nå vurderer vi også å ta inn makeupen…nydelige farger!

Bettina fikk covermakeup av Kristine! Hun fikk godkjent av sjefene selv 🙂

Kaos på arbeidsrommet? Det er som regel strøket, men i dag har det vært travelt og da går det fort i svingene!! Her oppsumeres dagen i dag og jentene ser strøkne ut med makeupen, selv etter en helg på messe og lang arbeidsdag.

Sola, Rita og Sølvi! Tre damer med sans for ting som funker 😉

7 kommentarer
    1. Takk for muligheten å treffe menneskene bak Ripar Cover, samt en kjempehyggelig kursdag i salongen din! Bare synd du selv ikke fikk vært med denne gangen.
      Det var utrolig deilig med en repetisjon etter snart 20 år!! Og det er veldig inspirert nå og dette ga meg fornyet energi!
      Tenker å dra i gang kurs for modeller og fotografer, for dette er garantert en av de beste investeringene man kan gjøre seg!
      Hils jentene!! Klem til dere alle!!
      Sølvi

    2. Hei!
      Jeg var innom dere på messen i helga, og fikk lagt en kjempefin make-up av Rita. Ble så begeistret for Ripar Cover make-up at jeg ønsker å kjøpe produktene hun brukte på meg. Kan jeg kjøpe dette hos dere, og er det mulig å bestille time for enkel opplæring i og legge make-upen? Fikk også lagt på en fin lipgloss og liner, får jeg kjøpt denne hos dere også? Den hadde en veldig fin “long lasting” effekt.

    3. Heisann:) Var hos dere mandag. Satt “modell” for Ripar Cover make up:) Har arr i ansiktet, og R.C. dekket dette veldig. Ble veldig fint. Men er det noen som har bilder? Ikke sett noe enda.. Både jeg og min venninne kjøpte produktene. Kjempe fornøyd:)
      Kommer tilbake når jeg evnt. går tom.., om ikke før :))
      Mvh Turid

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg