Før/etter feiltattoo av bryn!

Blogget denne flotte unge damen som kom til meg for å få rettet opp en feilpigmentering hun hadde fått fra år tilbake. Det er greit noe kan gjøres for å rette opp, men som nevnt tidligere er det mere jobb med “opprettinger” enn ny permanent makeup. Man skal ha øye for små detaljer for å gjøre en bra jobb, slik at man ikke gør det værre. Har sett noen forsøk som ikke har vært så bra.

Helgen 2- 3 mars holder jeg kurs i korrigeringer av pmu og det er EN ledig plass igjen. Har du en feiltatovering i ansiktet du ønsker rette på, kan du ta kontakt med meg på: [email protected]  Vi trenger 4 modeller for helgen.

Ønsker flere medlemmer til permanent makeupgruppen på facebook HER og tips/inviter gjerne dine venner om den!!

6 kommentarer
    1. Hej!
      JAg tycker du gör så snygga bryn, och jag skulle gärna vilja göra bryn hos dig.
      Så min fråga är vad du har för pris på det?

    2. Veit ikke om du husker øya både over og under, ble taoert i Drammen Kunne tenkt meg og få gjort noe med dem. Du tok bilder av dem første gang jeg var hos deg med lepper.
      MVH
      Reidun

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg