Har du et problem, IKKE bruk facebook!!

Har man et problem er facebook ikke det rette stedet for å dele sine tanker og følelser. Iallefall ikke de av negativ vinkling. Da ringer men en god venn/venninne for en god samtale. En del legger negative kommentarer om privatliv etc. ut på nett. Nå er det slik at søker du jobb, booker inn viktige møter eller du skulle være interesant for spesielle skoler  (eller hva det nå måtte være) …. så søker de fleste “firma/arbeidsgivere” profilen din for å se hvem du er.

Synes dette bildet jeg fant inne på facebook har et bra budskap!! Hva mener dere?

2 kommentarer
    1. Helt enig! Jeg ser enkelte på min venneliste på facebook som øser ut alt mulig om eksgubber, unger, svigerfamilie, naboer, osv., osv. … Jeg for min del har litt trøbbel med å ta dem seriøst etter å ha lest skittentøyvasken :p

    2. Facebook egner seg bare til å meddele nøytrale praktiske ting, samt fortelle litt om hva du driver med av fritidsaktiviteter og i yrkeslivet, men kun aktiviteter som er ukontroversielle. En bør heller ikke fortelle for mye om politiske holdninger, personlige vaner eller egen økonomiske situasjon og ikkenoe om personlig smak, seksuelle legning eller mentale tendenser en måtte ha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg