Korrigering av feiltattoo!!

NB! På bildet ser dere bryn før/etter behandling. Et bilde er av bryn underveis i korrigeringen med en spesiell gulfarge. For å bruke korrigeringsfarger må man vite hva man gjør! Resultatene er forbløffende gode.

Feiltattoo er noe herk, og de fleste som oppsøker meg for å rette dette opp er ulykkelige. Jeg gjør så godt jeg kan, men det kan aldri bli som om jeg skulle pigmentert bryn for første gang selv. Det er /blir som regel mere jobb og er en stor utfordring! Godt er det da å ha en grundig fargelære i bunnen av utdannelsen. Brynene var svært usymetriske i utgangspunktet og lilla i fargen.

Jeg korrigerte dem både i fasong og farge og brynene ble veldig bra etter første behandling!

PS! Jeg holder korrigeringskurs og det første er allerede fullbooket!

10 kommentarer

Siste innlegg