Gjett om jeg er fornøyd med disse brynene?

Denn kunden kom for bryn hos meg i dag og ønsket dem naturlig fyldige…ikke bare en strek.

Bryn like etter permanent makeup. Jeg løftet dem elegant i knekken, noe som gjør blikket lettere og vi korrigerte også litt på høyden da de ikke var helt like. Husk 40-60% av fargen reduseres innen de ti første dager.

PS! La også Ripar Cover Makeup som foundation. Sjekk: www.riparnordic.com for info!

Bryn før pigmentering/tatovering!

Bryn etter pigmentering/tatovering. Stråteknikk er det 98% av alle kundene mine ønsker seg.

Tror jeg er like fornøyd som denne kunden 😉

Det er deilig å være tilbake på jobb igjen. Elsker yrket mitt, noe dere sikkert har lest en del ganger om her inne på bloggen min allerede. Jeg setter også stor pris på alle kunder, som ikke bare lar meg få jobbe med det jeg liker aller best, men også gir dagene mening. Hyggelige, interessante og ikke minst tillitsfulle kunder som lar meg, eller “nesten” alltid lar meg få frie tøyler 😉 Dette var dagens betroelser fra en fornøyd SOL 😉

8 kommentarer

Siste innlegg