Lærling i SOL`s bedrift?

Ja nå har du muligheten om du jobber med Permanent Makeup å bli lærling i min bedrift i 5 dager. Sandra Edlund fra Sverige var lærling en uke før jul og fikk en skikkelig oppgradering i bryn bla., men vi vektlegger alle behandlinger!!

Som lærling jobber du:

*Selvstendig

* Får de modeller/behandlinger du ønsker jobbe mest med. Har du jobbet lite med lepper, kan jeg skaffe deg flest lepper om ønskelig.

*Du vil føle deg tryggere i arbeidet ditt, da vi vektlegger daglige rutiner.

*Jeg kontrollerer alle opptegninger/korrigeringer og gir deg veiledning i forhold til dette.

Jeg kan trygt si alle som har vært innom bedriften min som lærling har fått en GOD erfaring med seg videre i sitt daglige arbeide som Linergist!!

NB! Jeg tar kun EN lærling inn pr gang!!

Ta kontakt for info og ikke minst påmelding hos meg på mail: [email protected] 

7 kommentarer

Siste innlegg