Mine vakre jenter :-)

Sitter med hjemmekontor i dag. Skal straks møte en venninne for kaffe og på klinikken for å henge opp flere hyller 🙂  Savner jentene mine som bor i nord og skulle ønske vi bodde nærmere hverandre. Trøsten er at jeg nok kommer til å få en del besøk av dem i år og jeg reiser jo også hjem til dem også når jeg har tid og mulighet. Jeg har invitert alle 4 ungene mine til Jordan i november på en skikkelig hyggelig familieferie.

Dette bildet er tatt i Mosjøen på nyttårsaften som vi feiret sammen. Er heldig som har så gode, snille og flotte barn! Det er livets gave 🙂

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg