Jeg gir bort billetter!


Den store Helth & Beautymessen på Lillestrøm går av stabelen den 10-12 februar. I den forbindelse gir jeg vekk et begrenset antall “gratisbilletter” til deg som kan sende meg en mail på; [email protected] og fortelle meg om hvorfor du ønsker besøke akkurat min stand. Jeg har allerede fått noen flotte mailer og de er sikret billetter til scandinavias største helse og skjønnhetsmesse. Jeg tror messen i 2012 kommer til å overgå de vi har sett til nå. Var skuffet over den i 2010, så jeg regner med arrangørene har tatt et megatak for å løfte den opp!!

Jeg gleder meg og jobber med å få tingene mine på plass da jeg stiller med to tema, nemlig Amiea permanent makeup og Ripar Cover Makeup. Her er det bare å besøke meg, for spennende skal det bli!!

For deg som skal besøke Helth&Beautymessen se HER

Gleder meg til å høre fra DEG 😉

4 kommentarer

Siste innlegg