Øyelokkoperasjon?

I juli i år tok jeg øyelokkoperasjon pga. tunge øyelokk som man vel trygt kan si er arvelig. Jeg har vært kjempefornøyd, da resultatet ble naturlig og flott…men et “lite” men….det ble tatt lit for lite i ytre øyekrok på den ene siden. Det rettet vi på i dag, et lite inngrep som tok 15 min og var helt smertefritt takket være emla som jeg la på en time i forkant. Nå skal det sies at man ikke kjenner selve operasjonen da man får lokalbedøvelse, men jeg hater sprøytestikkene som kan være temmelig smertefulle i øyeområdet. Emla er derfor perfekt 😉

Resultatet etter operasjonen i juli ser dere på bildet, da jeg møtte opp på Stortingsklinikken i dag uten makeup selvsagt. Bildet er tatt like etter det lille inngrepet og Kristine var med som støtte 😉 Her sitter jeg med ispose, men blir nok ikke blå denne gangen heller.

Kan anbefale Dr.Ranjit Kaur på det varmeste. For det første er hun veldig dyktig, men er også en flott dame som tar vare på klientene sine. Liker henne som person jeg og er spent på resultatet etter den lille rettelsen i dag!! Har tatt fri fra behandlinger av kunder disse siste dagene før jul og har hjemmekontor, men skal være litt på klinikken også. Det er stor etterspørsel etter gavekort og jeg skal bare servere gløgg og lage julehygge for kundene.

8 kommentarer
    1. Heia
      Du var nok veldig heldig for jeg så ut som jeg hadde gått flere runder med Mike Tyson i lang tid og fremdeles er jeg litt øm etter operasjon i august,Nå skal det sies at jeg tok et lte øyenbrynsløft i samme slengen. Jeg skal til Oslo i Januar og hvis jeg får tid skal jeg kikke innom hos dere og skjekke ut ripar:)

    2. Thank you for updating your site to everyone in this topic. Please understand, if a completely new post, or any available adjustments appear on the current article, I want to read and find out how to do a good job, considering that you talk about the use of these strategies.

    3. Å operere tunge øyelokk har jeg hørt er veldig vanlig og fort gjort.
      Men ser at ei skrev over her at hun tok også øyebrynsløft i tillegg?
      Trodde d var d samme jeg?
      Va er forskjellen på disse to?
      Sol du ser helt flott ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg