Tina Wilborn fikk fyldigere bryn!

Tina har lenge gledet seg til å få litt fyldigere bryn (jeg også) og det er bare en fryd å hva det kan gjøre med et ansikt, selv om Tinamor alltid er vakker 😉 …..vi har dilla på bryn og hun fortalte meg om gamle bilder hun hadde sett av seg selv, da vi hadde pigmentert inn nesten tynne streker år tilbake. Hun var så engstelig for at de skulle bli tykke, at hun satte sine begrensninger for meg 🙂 NB! Tina er ikke så gammel, men vi har faktisk kjent hverandre i mange år og årene raser avsted.

Frithjof var med som barnevakt, men måtte innom for å sjekke resultatet med jevne mellomrom. Dessuten var han “litt lettere utålmodig” da han hadde noe spennende på planen for kvelden og ikke ønsket bli sinket i trafikken hjem. Blir det noe småpirk som skal rettes på etter denne behandlingen, må du sitte barnevakt en hel kveld Frithjof, bare så du vet det 😉 Har veldig avslappede kunder på benken, noe stillingen til Tina vitner om 🙂

Tina med fyldigere bryn, noe hun kler mye bedre enn tynne. Siden Tina er arabisk prinsesse, måtte brynene bli mørke og mystiske. PS! Fargen reduseres med 40-60% innen de ti følrste dager.

Lille Samuel som jeg er gu`mor til, var tålmodig, selv om han var litt “småsyk” i dag….veldig forkjølet, men strålte som en sol!! Gleder meg til å besøke dere snart. Har noen flotte julegaver på lur 🙂

Klem Sola

5 kommentarer

Siste innlegg