Hell i uhell ;-)

I går gjorde jeg et stunt utenfor klinikken min. Skulle sette ut de to flotte juletrærne mine ved inngangspartiet, og falt ned trappa med ryggsekk på ryggen og et juletre i armene. For å si det slik.; Juletreet var like helt, men foten min ble skikkelig forstuet. Jeg er på jobb, behandler kunder, men sitter høyt med den mellom slagene 🙂 Den er verre i dag enn i går og må gå med skinne på i 4 uker, samt 3 ekstra mnd om jeg skal gå mye. Gla jeg har privatsjåfør for øyeblikket 🙂 og gla for å ikke brukket noe!! Hell i uhell spør dere meg.

Tone hadde sin første arbeidsdag på klinikken min i går og farget vipper og bryn på kundene sine, samt vokset dem. Testet ut noen produkter sist på dagen på Tone, noe dere skal få høre mere om etter hvert, men dette blir kanonbra. Det har med hud å gjøre og Bettina og Tone skal få god opplæring begge to. Vi er i en tid hvor kunder ønsker resultater og med denne behandlingen blir det virkningsfulle effekter i lang tid 🙂 Vi snakker litt om nåler.

3 kommentarer
    1. Huff, shitt happens! Hørtes ikke så bra ut, men glad det gikk bra med juletreet da! 🙂
      Men enda mer glad for at det gikk bra med deg, et flott menneske, et ungt og flott menneske med hele livet forran deg! 🙂
      Ønsker deg en god tirsdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg