Sol tar noen grep :-)

Denne uken har jeg jobbet ved Clinic 81 og her selger de noe som skal være bra for kroppen. Jeg har reist en del i det siste, spist mye godt som har satt sine spor. Dette må jeg gjøre noe med før jula setter inn. I går fikk jeg med meg en eske med tabletter som skal rense ut avfallstoffer, øke forbrenningen og gi kroppen viktige vitaminer og mineraler 🙂

Et slimming & firming program på en mnd. er hva jeg trenger nå. Klarer jeg virkelig å følge det opp? Anne og Lena snakket så varmt om dette og hvor bra det fungerte på dem, så “here i come” 🙂  To dager allerede på produktet og går ok!!

Beyond Wishes kan du lese mere om HER og resultatet av testen min kommer om nøyaktig 1 mnd. Jula kan bare komme nå 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg