Ny eyeliner frisker opp øynene :-)

I dag er det snart 3 år siden denne damen tok sin første eyeliner hos meg. Man kan såvidt skimte at det noengang har vært utført før, det er det som er så ok med pmu. Ønsker man det ikke skal vare, kan man la det fade ut. Jeg har i grunnen ikke oppdaget noen som ønsker det skal gå vekk, derfor anbefaler jeg vanligvis at man frisker den opp en gang i året. Dette er en kollega av meg og som vi vet, har vi sjeldent tid til hverandre i en travel verden. I dag hadde hun altså satt seg opp hos meg for refil.

Dette ble resultatet i dag. Ytterligere 40-60% av fargen reduseres innen de ti første dager ….uansett er det noen som ønsker lineren så sterk som dette og det ønsket kan jeg oppfylle. Alt for kunden 🙂 Men når det er sagt er jeg en forsiktig Linergist og ønsker det skal gå fremover sakte men sikkert til kundens beste (siden dette sitter en stund)!!

9 kommentarer

Siste innlegg