Lære deg tatovering?

Her ser dere meg i action på et av kursene mine. Elever følger nøye med på det jeg underviser og lærer bort. Grunnkurs er interessant og elever er spente på å lære seg et helt nytt fag.

Her er Jeanette Andreassen i gang med å pigmentere nye bryn på en modell. Bettina er med som hjelpelærer og jeg har stor glede av å ha støttelærere med. Bettina skal også etterhvert undervise i Sverige, men er med på de første kursene i Oslo neste år. Kun EN ledig kursplass igjen i februar.

Modell før behandling.

Modell etter behandling med permanent makeup bryn, utført av Jeanette Andreassen. Jeanette har en egen webside og ønsker du “litt” rimeligere behandlinger av henne, kan du be henne om bilder av det hun har utført og ta direkte kontakt med henne.

Jeanettes webside kan du se HER og fb-side HER Jeanette holder til på Skedsmo!!

Sjekk ut noen av kursdatoene mine HER på videregående og grunnkurs pmu 2012. Det kommer flere etter hvert!!

Det lønner seg ikke å vente for lenge med å melde seg på, da etterspørselen er STOR og noen av kursene våre blir i Sverige.

4 kommentarer

Siste innlegg