Anniken rydder opp i mammas pc :-)

Ikke ofte dere ser et redigert bilde inne på bloggen min, men Anniken har fikset på dette (noe som ikke er vanskelig å se) morsomt!! Hun er overgitt over min manglende kunnskap om bilderedigeringer og jeg oppdager linker/ikoner jeg aldri har sett på pcèn min før mens hun er her 🙂 Jeg begynner nærme meg de 50 (enda noen få år igjen da), så jeg synes selv jeg gjør max utav det lille jeg kan. Man lærer så lenge man lever og jeg synes det er spennende med litt ekstra input.

Om en uke reiser jeg til Berlin for å holde foredrag for verdens største leverandør av tatovering / permanentmakeup-utstyr.

Gleder meg, selv om engelskkunnskapene er så som så, men det hindrer meg ikke 🙂 De får ta meg som jeg er. Ble invitert i fjor også for å holde foredrag og det ble visst en suksess, ettersom de bad meg komme tilbake 🙂 Mange spennende personer kommer fra mange land og jeg er ikke alene om å dele erfaringene mine med andre. Gleder meg til å komme hjem med nyheter og mere kunnskap i bagasjen.  Jeg har STOR respekt for faget og trygghet i arbeidet sitt er et beste man kan ha. Jeg kommer med et nytt tilbud til mine elever neste år og håper så mange som mulig melder seg på kurset/foredraget- Skal ikke holde det selv, men leier inn en superdyktig person som kan tilføre bransjen MYE!!

Mvh Solvår Hegge

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg