Jeg tilbyr gavekort!

Dette bildet viser ikke helt hvor lekre de nye gavekortene mine er, men de er “sølvskimrete” og flotte. Jeg tilbyr altså gavekort i klinikken min i Professor Dahlsgt.8. Vet du om noen som tenker på å gjøre permanent makeup og ønsker seg dette sterkt, er dette gaven som gleder i mange år fremover!!

Man kan ellers kjøpe gavekort hos meg på makeup (Ripar Cover), voksing av kropp og bryn, samt makeupkurs osv. Jeg har mye spennende å tilby kundene mine i klinikken og hos meg får dere det absolutt beste!! Vi har virkelig blitt et godt team og jeg gleder meg til å presentere litt forskjellige ting av behandlinger fremover på bloggen min!!

Håper kundene mine trives like godt i lokalene mine som jeg 🙂

PS! Mone Brimi fra Fredrikstad har designet gavekortene mine. Anbefaler henne på det varmeste.

5 kommentarer

Siste innlegg