Mormors lille tiger :-)

Det er litt over en uke til den lille “Tigeren” min Isak kommer til Oslo for å besøke meg. Har kjøpt inn litt utstyr, slik at dagene skal bli litt enklere for mammaen, da Isak har blitt en aktiv liten krabat. Mangler lekegrind, så er det noen som har en brukt stående kjøper jeg den gjerne 🙂 En paraplytrille skulle jeg gså gjerne hatt. Når man bor 5 etg. opp uten heis, kan det være greit med en liten vogn også!

Nå gleder jeg meg bare til de kommer. Kos skal mormors lille venn få nok av 🙂 om han bare klarer sitte i ro!!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg