Sterk lesning!

Det hender jeg kjøper bøker og jeg leser mye. Christoffer er en gutt ingen kan ha ungått og fått med seg litt av historien om i media. Jeg skal lese boken om Christoffer. Tror det blir en sterk og trist lesning. Hva får voksne til å mishandle et barn til døde? Og hva gjør at hverken nærmeste familie, skolen, helsevesenet, politiet eller andre offentlige instanser skjønner hva som skjer -før det er for sent?

FRA BRAGEJURYENS BEGRUNNELSE FOR NOMINASJONEN; “Gangdal dveler ikke ved de hjerteskjærende detaljene, men bruker dem for å få frem sannheter om barns rettstilling og hvordan kollektiv svikt arter seg”.

3 kommentarer
    1. Jeg har lest den, og grått mye underveis!
      Greide ikke å lese slutten fordi jeg var så opprørt og lei meg på den stakkars guttens vegne…
      det værste er at moren fortsatt hevder sin uskyld…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg