Appelsinhøsting i stua!

Neida ikke riktig enda, men appelsintreet mitt har fått 50 appelsiner som henger på grenene nå. Treet er ikke så stort, men bærer dem enda ganske bra! Måtte ta et nærbilde så dere ser hvor flotte de er 🙂 Jeg har få planter i vinduet mitt, men de er dekorative og hardføre i det minste. Appelsintreet er det eneste som får litt ekstra stell når det er sagt!

Ha en flott dag. Nå skal jeg på jobb hos Clinic81 i sentrum, før jeg drar opp til klinikken min hvor vi jobber for fullt med å få tingene på plass til lørdag. Travle, hektiske og spennende dager, hvor jeg ser frem til å bli ferdig. Er ikke 20 år lengre, men skulle tro jeg var det i mitt tempo!

Disse produktene er med på å holde meg i gang. Er imponert over Turmeric, som jeg har blitt avhengig av pga. den betennelseshemmende effekten. Vonde skuldre, nakke og ledd er mye bedre. Newchapter er favorittene mine og orker ikke kaste bort penger på annet, når dette funker! Rene, gode produkter av høy kvalitet. Krutt for kroppen min som jeg pleier si 😉

Bente C. Hermab på BC Helse i sorgenfrigt. på Majorstua selger serien. Ta turen innom om du ble interessert!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg