Sandra øver på “strå” bryn!

Blir noen innlegg om Sandra Edlund fremover, men så satser jeg stort på å få henne dyktig. Hun skal nemlig for det meste jobbe for meg i Sverige i Stockholm og Gøteborg. Her øver hun strå på en treningsmatte. Stråpåtegning skal utføres med stor presisjon og det bruker jeg GOD tid på når det gjelder mine elever.

Sandra kommer i uke 44 for å være “lærling” i min bedrift for en uke og tar derfor imot nye kunder og modeller fra kursene mine. Nye kunder får -25% på behandlingene sine. Sandra har jobbet med permanent makeup allerede et år og er dyktig. Nå skal jeg bare finpusse litt på henne 🙂 …og kundene får kjennskap til hvordan det foregår når de blir behandlet. Nå har listene hennes allerede begynt å fylles opp, så det lønner seg ikke å vente for lenge med å bestille time om du ønsker å være Sandras kunde til redusert pris!!

Mail meg på: [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg