Herfra planlegger vi mye.

Hos Baker Hansen på Majorstua har jeg funnet en ny møteplass, om det skulle bli tid i løpet av en uke etter jobb, da den ligger på ruten min hjemover. Denne plakaten henger der og når det gjelder bilder av mennesker er det “brynene” jeg kikker på 🙂 Disse er helt etter min smak!

Smaken av disse kanelsnurrene er etter min smak de også. Må være byens beste?

Jeg pigmenterte brynene til Bettina for noen dager siden og lagde dem litt fyldigere. Enda kan vi kjøre litt på når/om hun ønsker litt til 😉

Nå har jeg planlagt og booket tur til Stockholm sist i oktober med Bettina. Hun skal få være med på et par møter jeg skal ha der, samt kikke litt på hva byen har av ulike tilbud i skjønnhetsbransjen. Det blir en hyggelig og interessant tur for Bettina håper jeg, som aldri har vært i fantastiske Stockholm før.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg