Hyggelig avslutning på et intensivt kurs!

Jannicke fra Auds Hudpleie i Kristiansand kjøpte den lekre amiea maskinen og gleder seg nok til å ta den i bruk neste uke. Modellen er noe av det råeste som er på markedet i dag og bedre arbeidskamerat kan man ikke ha 😉

Siden det var siste kursdag, tok jeg elevene, samt Bettina med ut for å spise på Bakkekroen. Kinamat er veldig godt og det er jo litt hyggelig å samles for å snakke litt om andre ting før man skilles. Elevene har vært veldig flinke og jeg er fornøyd med arbeidet deres da de virkelig har stått på. Når det i tillegg kommer hyggelige smsèr og mailer fra fornøyde modeller, kan man trygt si at de har gjort sitt beste!!

Er du fra Kristiansand tenker jeg Jannicke kommer til å ha et bra tilbud til de første kundene sine hos Auds Hudpleie. Sikkert bare å ringe klinikken for time 🙂

I Alta holder Erin til. Hun er en kunstner i seg selv da hun er utdannet tatovør i tillegg. Sjekk Erin Forsberg`s web”Erinart” og bestill permanent makeup om du ønsker en bra pris.

Da ønsker jeg alle en riktig god helg og elevene mine lykke til!! 😉 Har kost meg skikkelig på kurs med dem. Hyggelige jenter som virkelig har lagt sin sjel i dette. DET liker jeg!!

1 kommentar
    1. Hei! <3
      Kom bare innom for å si at vi ELSKER bloggen din... 🙂
      Kunne du ha vært en engel å kommentere tilbake? <3
      btw: vi vurdere blogger så bare gjør det som står i innlegget om du vil ha en sjanger til å bli vurdert!! <3
      Oanda <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg