Kjekke gutter? :-)

Disse guttene er jeg virkelig stolte av. Sønnene mine har for lengst vokst meg over hodet og nå er de i Oslo begge to. Andreas kun for to dager da han drar videre til Egypt på ferie. Er de ikke kjekke guttene mine? De ligner mammaen sin på en prikk 🙂 he he!!

Guttene mine er det kjæreste jeg har, på lik linje med resten av familien min 🙂

Her er gjengen samlet… Bettina, Ine, Andreas, Alexander, Mats (som alltid ser gal ut på bilder) og kjæresten hans Nina. Vi dro til Ketchup&Curry etterpå, som var mitt stamsted for noen få år tilbake. Jeg elsker de grillede kongerekene der og var helt hekta på dem 🙂 de er fortsatt like gode. Det er så flott å ha familien rundt meg samlet. Større lykke kan man ikke ha!!

Nå planlegger også Anniken og Isak Oslotur. Vi skypet i kveld og Isak har blitt sååååå stor 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg