Ramme alvor!! :-)

I dag dro vi på tur til Ramme gård. Henning er flink å velge hyggelige utflukter på søndager og her har jeg aldri vært før! Vakkert ikke sant?

Her mater jeg noen fantastisk flotte Italienere. Vet nøyaktig hvor jeg skal ta med meg Isak og Samuel på tur. Her er det dyr i fleng og veldig barnevennlig. Kjempefint for barnefamilier 🙂

Et lite esel gikk også på beite. Henning har lag med dyr, så det kom rolig bort til oss for å smake på naturens go`biter! Ramme Gård er et fantastisk vakkert sted. Neste gang skal vi se den utrolige hagen på Ramme også. Fikk bare et glimt av den mellom gjerdestolpene.

Det holdes også en årlig Rammefestival…den MÅ vi få med oss neste år. Iallefall noe av det Ramme byr på. Sjekk ut de spennende linkene jeg har lagt inn!!  

4 kommentarer

Siste innlegg