Tenk deg om!!



Fant disse ordene inne på facebook og deler den med dere. Er det noe man stadig leser om på nettet, så er det baksnakking og stygge kommentarer (spesielt på blogger). Da er det vel på plass å gjøre de som har den dårlige vanen oppmerksom på at;

Snakker du bak ryggen min, betyr det at jeg er lengre frem enn deg. Kommenterer du mitt liv, betyr det at mitt liv er mere spennende enn ditt. Bruker du tiden på å lete etter mine feil, betyr det at du er sjalu.
Fortsett med det……………Så lever jeg livet imens 🙂

Nå det er sagt får jeg stort sett bare hyggelige kommentarer, men det betyr kanskje at jeg har et kjedelig liv? 🙂 Jeg er uansett fornøyd med meg og mine og synes folk skal bli hyggeligere og tenke seg bedre om når man “slenger” inn kommentarer som sårer andre!! Vi har bare et liv og skal gjøre det beste ut av det!!

Dagens ord fra meg 🙂 Nå skal jeg ha et par hyggelige møter i sola før pc og kontorarbeide sluker resten av dagen!!

3 kommentarer
    1. Veldig bra sagt! Synd ikke alle de som blir baksnakket klarer å tenke på den måten, men i stedet tar det inn over seg.. Hvis folk vil bruke tiden sin på å snakke dritt om meg så skal de få lov til det, til syvende å sist er det dem det går utover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg