Robotstøvsuger er drømmen!!

 

HØYEST SCORE: Samsungs Navibot SR8855 begeistret i testen. Foto: Ida Lindvall

I dag stakk jeg innom Elkjøp for å kjøpe blekkpatroner. I det jeg går ut, får jeg øye på en Robotstøvsuger i en av hyllene. Dette må jo være drømmen og googlet litt på nettet da jeg kom hjem. Fikk høre at de umulig kunne være bra, men på best i test i VG og KK skriver de at de ikke ligger langt unna en vanlig støvsuger i kvalitet. Er det virkelig mulig? Isåfall bli dette det neste jeg skaffer meg, etter kortstokkemaskinen jeg kjøpte for litt siden hos Enklere Liv bare for morro 🙂

Sjekk denne filmen hvor en katt sitter på Robotstøvsugeren! Ser lekende lett ut å ha en slik i huset.

3 kommentarer
    1. Jeg har en sånn fra elkjøp!
      Mamma blir fortvilet når jeg bare hiver alle møblene opp i sofaen å setter den på, lener meg tilbake i go stolen å ser på at den lille greia jør jobben for meg 🙂
      GENIALT!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg