Bryn er rammen til ansiktet…sjekk disse!!




Selv om jeg har ferie nå, ser jeg litt tilbake på bryn jeg har pigmentert inn. Jeg elsker naturlige resultater og disse er fantastisk flotte og helt etter min smak. Nå er det slik at kundene mine kan komme med ønsker selv, men får jeg frie tøyler koser jeg med arbeidet.



Bryn pigmentert i en blanding av strå og skygge.

Selv om jeg har ferie, kan dere sende meg sms med timebestilling på mob: 90988873 eller maile meg på [email protected]  Jeg har fått lang ventetid, så det lønner seg å være tidlig ute om du ønsker bryn til neste sommer!

PS! Kun en ledig plass igjen på grunnkurs i permanent makeup i september, uke 39. Uke 37 er allerede fullsatt. Ønsker du lære permanent makeup vil det være en glede for meg å lære deg dette spennende faget!

SOL permanent makeup elsker bryn

4 kommentarer
    1. kjempe fine 🙂 skulle ønske jeg hadde noe lignende. de øyenbryna jeg egentlig har er hulter til bulter og er veldig lys i fargen. så ser ikke ut som jeg har øyenbryn om jeg ikke gir det et forsøk å sminke på litt. hadde vært godt å slippe det :p hvor mye tar du for noe sånn ? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg