Søker modeller for kurs!



Da har jeg tatt sommerferie, men jobber med litt kontorarbeide og forberedelser før jeg reiser nordover til Mosjøen og familien min der.

Jeg starter opp to grunnkurs i permanent makeup i september. Søker i den forbindelse modeller til bryn, eyeliner og lepper. Da jeg skal ha 4 elever trenger jeg MANGE modeller. Flere er satt på venteliste og vil bli kontaktet, men trenger en del flere. Spesielt på lepper og eyelinere.

Det er ikke jeg som utfører behandlingen, men elever som går kurs hos meg for å lære. Modelleer får behandlingene til sterkt reduserte priser, da kvaliteten (hvordan det sitter) kan variere, men resultatet blir pent! Behandlingen tar også tid (modeller bør sette av 4 timer), samt komme alene. Elevene skal få konsentrere seg uten å bli forstyrret. DET er jeg svært streng på.

Send meg en mail om du ønsker være modell for kursene mine, og hva du ønsker. Send med fullt navn og mobilnr. til mail: [email protected]

8 kommentarer

Siste innlegg