Sønnen min har tatt tattoo!!!

Forleden var min eldste sønn Alexander hos Therese (Pink Ink) for å få utført en tattoo han lenge har ønsket seg. Som de fleste mødre regner jeg med at ingen ønsker at ungene skal tatovere seg, men vi er i en annen tid og tattoo har kommet for å bli. Tattoo er uhyre populært, noe jeg merker av mine egne behandlinger av permanent makeup.

Pink Ink (også elev av meg) var den som fikk utføre behandlingen på Alexander. Hun gjorde en nøyaktig jobb og brenner for yrket sitt. Da kan man trygt anbefale videre 🙂 Pink Ink har flyttet inn i nye freche lokaler på St.Hanshaugen…PS! Kommer snart på besøk 🙂

Alexanders tattoo er arabisk skrift….et visdomsord. Det går aldri av moten…men nå har mamma sagt at jeg håper det stopper der 🙂 , men jeg har vel ikke så mye jeg skulle sagt lengre!!

15 kommentarer

Siste innlegg